Popularne posty

piątek, 12 października 2012

Zieleń jesienią :) - 55 zł

Witam!:) dzisiaj przedstawiam zestaw na cieplejsze jesienne dni takie jak dzisiejszy. Całość kosztowała 55 zł,wszystko za wyjątkiem torebki zostało kupione w second handzie. W skład zestawu wchodzą: seledynowa bluzeczka (select 1 zł), połyskliwe grafitowe legginsy (6 zł), czarne szpilki (12 zł), zielone bolerko (CYF 6 zł), jasnobrązowa elegancka torebeczka (no comment 29,99 zł). Oto moja dzisiejsza stylizacja :) co o niej sądzicie?
Połyskliwe legginsy - kupiłam je ok. 2 lat temu i byłam bardzo z nich zadowolona.  Pokryte są grafitową błyszczącą aplikacją imitującą wężową skórkę i są miłe w dotyku (miękkie, śliskie, zimne jak wąż :)). Niestety po wielu praniach gdzieniegdzie aplikacja zblakła. Ale ogólnie bardzo je lubię.

Ten top kupiłam tydzień temu w sobotę, kosztował 1 zł :) ma ładny żywy kolor i jest bardzo wygodny 

Bolerko zapinane na dwa guziczki mam już od dawna. Ładnie podkreśla sylwetkę i można je zestawić z koszulkami w wielu kolorach. Niestety ma rękawki 3/4 więc średnio pasuje do bluzek z długim rękawem. Najlepiej się sprawdza w chłodniejsze letnie dni. 

Czarne szpilki - są dosyć eleganckie i wygodne, mają ładne lekko zwężane czubki


Jasnobrązowa torebeczka, jest mała ale dosyć pojemna i elegancka. Posiada dwa rodzaje "uchwytów": małe "uszy" i dodatkowo dość długi pasek więc można ją też nosić na ramieniu lub przez ramię (fotki poniżej) :)

Oto mój zestaw

Do tego stroju dobrałam czarne kryjące rajstopy oraz naszyjniczek z zielonymi koralikami :)





W makijażu postawiłam na fiolety i złoto :)




Co myślicie o tym zestawie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz