Popularne posty

wtorek, 16 października 2012

Wygodny codzienny strój :)

Dziś przedstawiam Wam propozycję wygodnego, codziennego stroju na cebulkę :) Składa się on z: białej, cieniutkiej koszulki oversize z "dziewczynką" na przodzie (second hand 5 zł), szarych rurek (second hand 8 zł), turkusowego sweterka na guziczki (second hand 7 zł), małej, czerwonej torebeczki w kształcie kwiatuszka z długim paseczkiem (CCC nie pamiętam dokładnie jej ceny ale chyba ok. 60 zł) oraz fioletowych balerinek (ok. 40 zł) Oto moja stylizacja:

Szare rurki, są zapinane na zamek i 3 ładne, ozdobne guziczki


Koszulka z dziewczynką, jest wygodna, luźna i przewiewna, idealna na letnie upały


Turkusowy sweterek na guziczki przetykany srebrną nitką



Fioletowe balerinki z ćwiekami i brylancikami


Oto całość mojego stroju :)





Do tego luźnego stroju dobrałam delikatny złoto-fioletowo-seledynowy makijaż :) usta pomalowałam jedynie cielistym błyszczykiem


3 komentarze:

  1. Niezwykle irytujący styl pisania! Te wszystkie zdrobnienia są nie do zniesienia...
    Poza tym to czytelnicy/obserwatorzy powinni ocenić co jest ładne, eleganckie etc. Twój komentarz na ten temat jest zbędny, wiadomo, że ubierasz się (nie, to nie jest "stylizowanie się") w to co Ci się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że czytelnicy mogą oceniać moje stroje, a nawet powinni. A jeśli irytują kogoś moje opisy to może tylko pooglądać zdjęcia, bez czytania posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się sweterek. Ostatnio zrobiła się ze mnie straszna sroka i podoba mi się wszystko co błyszczy. Dlatego noszę się z planem zakupu sweterka przetykanego jakąś błyszczącą nitką :)

    OdpowiedzUsuń