Popularne posty

niedziela, 14 października 2012

Niedzielny spacer

Mój dzisiejszy strój bazuje na koszuli zakupionej w second handzie (5 zł) oraz spódniczce kupionej w sklepie odzieżowym (30 zł) i te dwie rzeczy są głównymi bohaterami tego posta :) Do tej taniej podstawy stroju dobrałam dodatki, które są już nieco droższe (ale jak mówiłam nie wszystkie rzeczy pochodzą z second handu). Strój składa się z: brązowej, śliskiej koszuli na guziczki (C&B), popielatej ołówkowej spódniczki (GONTO), kremowej kurteczki z eco skóry (Excellium ok. 120 zł), pomarańczowej torebki z zabawnym zapięciem (50 zł), rudych, sznurowanych botków (CCC 139 zł) oraz apaszki (dostałam ją w prezencie). Jest to idealny strój na niedzielny spacer, kiedy chcemy wyglądać elegancko i na luzie jednocześnie :)
popielata spódniczka

Połyskliwa koszula z marszczeniami na przodzie

Lekka pikowana skórzana kurteczka 

Apaszka w kropeczki

Pomarańczowa torebeczka z czarnymi krawędziami i z zabawną kokardką na przodzie

Botki na wysokim obcasie z wywiniętymi materiałowymi cholewkami






2 komentarze:

  1. skad Ty masz ta torebke jest piekna tez taka chce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ją w małym sklepiku odzieżowym w Leżajsku (podkarpackie) :)

    OdpowiedzUsuń